12 Şubat 2016 Cuma

Raporlu Dağıtım


Raporlu Dağıtım Hizmetleri Sizlere Ülkemizin Bir Çok Önemli Noktasında Güvenilir Kurye ve Dağıtım Hizmetleri Sunmaktadır.kurye

dergidağıtımDosya, broşür, katolog, dergi, bilet, gazete, fatura, duyuru, davetiye, bülten, promosyon, ekstre, reklam, tanıtım cdleri, üye kartı vb. toplu dağıtım gönderileri için adresten alma, poşetleme, etiketleme, paketleme, set oluşturma gibi dağıtım öncesi operasyonel destek hizmetleri ile Türkiye genelinde hızlı ve güvenilir imzalı/raporlu özenli ve titiz bir çalışma ile adrese teslim hizmeti sunuyoruz. Bu çalışmamımızın nerden başlayıp nerden bitiğini rapor ederek sizi daima bilgilendiriyoruz detaylı bilği için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Broşür Dağıtımında Süreç

topludağıtımBroşürlerinizin; Adeti, Ebatı, Sayfa sayısı ve Dağıtım şekline göre e-mail adresinize 3-4 dakika içinde detaylı bir fiyat teklifi yollanır. Teklifi onaylayıp aradığınızda, adres bilgileriniz alınır ve adresinize gelen iş alım ekibimiz ile karşılıklı bir anlaşma belgesi doldurulur. Bu belge üzerinde yazdırmış olduğunuz bilgi ve bölgelere göre, aynı gün broşürlerinizin gerekli organizasyonu varsa poşetleme işlemleri ve resmi izinleri ücretsiz olarak alınır. Ertesi sabah 08.30'da veya belirttiğiniz tarihte dağıtıma başlanır. 

Evlere Yapılan Dağıtımlar

kurye hizmetiSadece daire kapı şeklinde dağıtılmaktadır! Üstelik dilerseniz, evlere yapılan dağıtımlarda broşürlerinizi ebatına uygun kulplu poşetlerle poşetleyip daire kapı tokmaklarına asarak dağıtıyoruz. 

Poşetleme Hizmeti

Evlere yapılan dağıtımlarda ücretsiz olarak poşetleme hizmeti de veriyoruz! Broşürleriniz, ebatına uygun şeffaf ve kulplu poşetlerle poşetlenir ve daire kapı tokmaklarına asılarak dağıtılır. Poşetleme hizmeti ücretsiz yapılır, poşet ücreti ise +0.03 Krş+Kdv'dir. (Örneğin 10.000 adet broşür için kulplu poşet bedeli 300TL+kdv'dir.) 

Rapor/Kanıt Şekli

evleredağıtımDağıtım esnasında girilen Cadde, Sokak tabelaları ve girilen tüm apartmanların, sitelerin isimleri, bina numaraları ile birlikte broşürünüz de gözükecek şekilde, binaların birkaç adım gerisinden fotoğrafları çekilir ve bu çekilen fotoğraflar aynı gün, dağıtım süresince de günlük olarak klasörler halinde e-posta adresinize yollanır. Not: Girilen apartmanların %100'üne yakınının fotoğrafı çekilir!

İşyerlerine Yapılan Dağıtımlar

bildiridağıtımTalep ettiğiniz bölgelerde, ve seçtiğiniz hedef kitlenize uygun işyerlerine/dükkanlara/firmalara yapılan broşür dağıtımlarında ise her işyerine 1 adet broşür dağıtılır. Dağıtım yapılan işyerlerinin tabelasında ismi ve tel no.su gözükecek şekilde dışarıdan fotoğrafları çekilir, çekilen bu fotoğraflar aynı gün, dağıtım süresince de günlük olarak klasörler halinde e-posta adresinize yollanır. İşyerlerine yapılan dağıtımlarda dilerseniz Kartvizit toplanarak da dağıtım yapılır. 

Sabit Nokta / Elden Dağıtım

Dağıtımların müşteri tarafından belirlenen coğrafi bir alanda yapılmasını istediği teslim şeklidir. Gönderiler, belirlenen coğrafi alanda posta kutularına, danışma/güvenlik noktalarına bırakılır. Herhangi bir alıcı ismine dağıtım yapılmaz. Dağıtım alanı içerisindeki mahalle, cadde, sokak ve hane sayılarına göre dağıtılan gönderi adetleri belirtilerek raporlama yapılabilir.

Broşürleriniz, talep etmiş olduğunuz noktalarda elden dağıtılırken çekilen fotoğraflar günlük olarak klasörler halinde e-posta adresinize yollanır. 

Araçlara Yapılan Dağıtım

Araç sileceklerinin altına birer adet dağıtılır ve dağıtım yapılan araçların plakaları da gözükecek şekilde fotoğrafları çekilir, çekilen fotoğraflar günlük olarak klasörler halinde e-posta adresinize yollanır. Belli marka veya markaları seçebilirsiniz.
kiralıkkuryeYetki belgeleri olmayan, ticaret odası kaydı olmayan, sadece vergi levhası ile çalışan, kurye kimliği ve üniforması olmayan amatör firmalar bina içlerine ve özellikle güvenlikli sitelere giremeyeceği için ancak bina kapı önlerine (amatörce) dağıtım yapabilirler! Bu şekilde broşürleriniz ziyan edilmiş olur, ayrıca; yetkisiz firmalarla çalıştığınızda belediye cezalarına da maruz kalabilirsiniz! Bu ayrıntılara mutlaka dikkat etmelisiniz! 

Dağıtım Öncesi Ek Hizmetler

broşürpoşetlemeTüm dağıtımlarda, dağıtım öncesi gönderilerin zarflama, jelatinleme, adres etiket dökümü, etiketleme vb gibi dağıtım öncesi ek hizmetleri operasyon ekimiz tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır. 

Kimlik Şartlı Dağıtım

Teslimat sırasında alıcılara, kimlik doğrulaması sonrasında yapılan teslimat şeklidir ve kişinin adı, soyadı ve imzası, kimlik numarası kanıt alınarak gönderi teslim edilir.

Kişiye Özel Dağıtım

Teslimat sırasında alıcılara, kimlik doğrulaması ile sadece kişinin kendisine yapılan teslimat şeklidir ve kişinin adı, soyadı ve imzası, kimlik numarası kanıt alınarak gönderi teslim edilir.

Sözleşmeli Dağıtım

Müşterimizin, müşterisine gönderdiği sözleşme "son alıcıya" imzalatılır. Müşterimiz tarafından talep edilen ek evraklar var ise sözleşme ile birlikte alınır. İmzalatılan ve talep edilen tüm evraklar gönderen müşterimize iletilir.

Müşteriye Özel Ekiple Dağıtım

Özel bir dağıtım ekibi kurulur. Bu ekip isteğe göre yaya veya araçlı olabilir. Ekip üyeleri, müşterimizin belirlediği kriterlere uygun olarak; eğitim seviyesi, iletişim kalitesi ve dış görünüşüne göre özenle seçilir. Oluşturulan ekip sahaya çıktığı zaman sadece o müşteriye ait gönderi teslimatı yapar. Müşterimiz için belirlenen özel ekip ile sadece o müşterimize ait dağıtımları gerçekleştireceğimizden, teslimat süresi kısalır. Teslimat süresinin kısalması ile birlikte, geri bildirim (raporlama) işlemleri çok seri bir şekilde gerçekleştirilir.

Föylü İmzalı Dağıtım

Teslimat sırasında alıcının adı, soyadı ve imzası kanıt alınarak yapılan dağıtım şeklidir. Gönderilerin teslimatı sırasında ‘’ Gönderi Teslim Formu ‘’ alıcı tarafından imzalanır. ‘’Gönderi Teslim Formları’’ dağıtımın tamamlanması ile birlikte Toplu Dağıtım ve Kurye Hizmeti Merkezi’nde toplanır ve ‘’Müşteri’’ye teslim edilir. Aksi belirtilmedikçe ve/veya Müşteri tarafından ek madde konulmadığı durumlarda teslimatlar; Hane adreslerine yapılan teslimat; kişinin kendisine, adreste ikamet eden birisine, apartman güvenlik görevlisine veya komşusunun kabul ettiği sürece komşusuna adı, soyadı ve imzası karşılığı teslim edilir. İmzalanan gönderi teslim formları Müşteri’ye iade edilir. imza vermek istemeyen komşulara teslimat yapılmaz. Hane adreslerine yapılan teslimatlarda adreste kimsenin bulunamaması durumunda Haber Formu bırakılır. İş yeri adreslerine yapılan teslimat; iş yerinde kişinin kendisine, sekretere, asistana, santral görevlisine, muhasebe çalışanına, idari işler veya satın alma çalışanına, muhaberat çalışanına, güvenlik çalışanına, herhangi bir çalışanına adı, soyadı ve imzası karşılığı teslim edilir. İmzalanan gönderi teslim formları Müşteri’ye iade edilir.

Özel İmzalı Dağıtım

Gönderileriniz verilen adres bilgileri dahilinde sadece alıcı şahsın kendisine kimlik bilgileri alınarak, imza karşılığı teslim edilir. Adreste bulunmayan alıcılara telefon ile ulaşılarak randevu alınır. Dağıtım bitiminde teslimat bilgileri rapor halinde e-posta ile tarafınıza yollanır. Teslimat sırasında alıcının adı, soyadı ve imzası kanıt alınarak yapılan dağıtım şeklidir. Aksi belirtilmedikçe ve/veya Müşteri tarafından ek madde konulmadığı durumlarda teslimatlar; Hane adreslerine yapılan teslimat; kişinin kendisine, adreste ikamet eden birisine, apartman güvenlik görevlisine veya komşusunun kabul ettiği sürece komşusuna adı, soyadı ve imzası karşılığı teslim edilir, imza vermek istemeyen komşulara teslimat yapılmaz. Hane adreslerine yapılan teslimatlarda adreste kimsenin bulunamaması durumunda Haber Formu bırakılır. İş yeri adreslerine yapılan teslimat; iş yerinde kişinin kendisine, sekretere, asistana, santral görevlisine, muhasebe çalışanına, idari işler veya satın alma çalışanına, muhaberat çalışanına, güvenlik çalışanına, herhangi bir çalışanına adı, soyadı ve imzası karşılığı teslim edilir.. 

Raporlu İmzalı Dağıtım

raporlu ve imzalı dağıtımGönderileriniz alıcılara belirlenen dağıtım süresi içinde imza karşılığı teslim edilir. Alıcıya ulaşılamadığı durumlarda evde bulunan kişilere, işyerinde bulunan iş arkadaşları, sekreter, muhaberat veya güvenlik gibi kişilere isim, yakınlık derecesi, telefon ve imza karşılığında teslim edilir. Dağıtım bitiminde teslimat bilgileri rapor halinde e-posta ile tarafınıza yollanır.

Raporsuz İmzalı Dağıtım 

postadağıtımGönderileriniz alıcılara belirlenen dağıtım süresi içinde elden imza karşılığı teslim edilir. Alıcıya ulaşılamadığı durumlarda evde bulunan kişiler, işyerinde bulunan iş arkadaşları, sekreter, muhaberat ve güvenlik gibi kişilere isim, yakınlık derecesi, telefon ve imza karşılığında teslim edilir. Dağıtım bitiminde herhangi bir raporlama yapılmaz ancak münferit gönderiler müşteri temsilcileriniz aracılığı ile sorgulanabilir. 

Raporlu ve Raporsuz İmzasız Dağıtım 

topludağıtımTeslimat temel olarak posta kutularına, bazı durumlarda ise, güvenlik/danışma noktalarına bırakılır. Elektronik ortamda veya kâğıt üzerinde raporlanmaz. İstek halinde gönderileriniz belirlenen süre içerisinde adreste bulunan kişilere isim alınarak teslim edilir. Adreste kimse bulunmadığı takdirde ISKI, IGDAS numarası gibi kanıtlar alınarak posta kutusuna bırakılır. Dağıtım bitiminde teslimat bilgileri sayısal rapor halinde müşterilerimize sunulur. 

Kanıtlı Dağıtım

Posta kutusuna teslimatı içeren dağıtım şeklidir. Toplu Dağıtım‘ın, alıcının söz konusu adresine teslimat için bizzat gidip gitmediğinin teyit edilmesi ispatlamak amacıyla alıcının bulunduğu Apartman / işyeri zilinden isim soyadı, su, elektrik ya da gaz dağıtım şebekelerinden birisine ait sayaç numarası, binada ya da binanın yanında bulunan bir ticarethane adı v.b gibi bilgilerin kanıt alınarak yapılan teslimat şeklidir. Kanıtlı dağıtım şeklinde gönderilerin alıcının Posta kutusundan çalınması veya kaybolması durumunda Toplu Dağıtım hiçbir sorumluluk kabul etmez.

Dağıtım Bölgelerimiz: Adresli ve adressiz tüm toplu dağıtımlarda Türkiye genelinde (81 il'de) taşeron firma/firmalar kullanmadan hizmet vermekteyiz! Tüm dağıtımlarda ilk çalışmada verdiğimiz birim fiyatları (minimum) 1 yıl geçerlidir! Toplu  Dağıtımlarınız İçin Uzman Müşteri Temsilcilerimizden Detaylı Bilgi Alınız!    kuryeservisi

1 yorum:

  1. http://www.topludagitim.motorlukuryehizmeti.com/raporlu-dagitim - Raporlu Dağıtım Hizmetleri Sizlere Ülkemizin Bir Çok Önemli Noktasında Güvenilir Kurye ve Dağıtım Hizmetleri Sunmaktadır

    YanıtlaSil